pátek 3. července 2015

den za dnem 2015 ... week 23 aneb třpytivé kouzlo sprejů

.... a je to tady!!! Konečně jsem přizvala ke spolupráci třpytivé spreje Color Shine od Heidi Swapp! Pokukovala jsem po nich dlouho, především po Color Magic kitu, avšak scházela odvaha. Ale čas se naplnil, já "dozrála" a vy se dnes můžete podívat na můj sprejerský počin. Vězte, že vše proběhlo se zatajeným dechem a notnou dávkou trpělivosti, ....

 ... protože opravdu neovládám ten krásný ladný pohyb rukou, kterým mě v každém videu Heidi přesvědčuje, jak snadné to celé sprejování je. Není! Tedy alespoň pro mě ne. Ale třebaže jsem byla zoufalá z kaněk a ne příliš rovnoměrného nánosu barvy, výsledek mě hodně překvapil a po uschnutí byly všechny defekty pryč. Takže tady platí víc než kde jinde: nejprve vyzkoušej, pak suď.

Pro zmapování 23. týdne jsem si vybrala insertovou kapsu od Becky Higgins. Vzhledem k tomu, že jsou všechny fotky "obklopeny" zelení, nejlépe se mi hodily odstíny Seafoam a Patina. Ano, přesně ty dva odstíny, které jsem při nákupu považovala za modré ... a jak se teď šikly! Dle mého je velmi efektní pracovat s různými odstíny jedné barvy, vzniknou tak nenásilné přechody mezi barvami. Kartičky jsou z již zmíněného Color Magic Value kitu. Ty malé 3x4 jsou z pevného akvarelového papíru, velké kartičky 4x6 jsou kouzelné - potištěné vrstvou, na které sprej neulpívá a která pak vytváří zajímavý design.


Poprvé jsem si vyzkoušela tisk razítkem na washi pásku .. a opravdu to jde! Nápisy a ozdoby jsou papírové výřezy z kolekce September Skies od Heidi Swapp a rovněž obsahují kouzelnou nepřilnavou vrstvu. Kolečko s nápisem Smile Pretty jsem nabarvila modrým sprejem Ocean, báječně ladí k Albiho outfitu.



Následující kartičku jsem nasprejovala světlejším odstínem a přes šablonu použila tmavší Patinu, aby vzniklo efektní srdíčko.Vyzkoušela jsem si také "vícetisk" jednoho razítka, v tomto případě nápisu HappyDAY.

  
Druhá strana se nese v podobném duchu jako ta předchozí. Opět dva odstíny sprejů a magické kartičky z kitu. A jelikož bylo hodně fotek, opět jsem si "řízla" a udělala odklápěcí kartičku pro journaling.


Opravdu nerada pracuji s fotkami na výšku. Přistihla jsem se, že od té doby, co mám zrcadlovku, fotím všechno na šířku. A tvorba vertikální koláže je pro mě vždy náročnou disciplínou, třebaže pro zpestření PL albumu je to výborná záležitost.


Zde již zmíněná odklápěcí kartička. Moc se mi líbí efekt prosvítajícího textu pod vyříznutým nápisem. Kartičku jsem připevnila washi páskou.



Vertikální PL kartičky málokdy využiju. Na této byl nápis Life is great a zabíral celou velkou kartičku. Takového místa! Uzpůsobila jsem si ji tedy po svém a část nápisu přelepila fotkou.


Už jste si také vyzkoušeli některé z krásných sprejů od Heidi Swapp? Doufám, že jsem vás úvodním proslovem neodradila, protože, a to říkám úplně upřímně, je to opravdu velká paráda. Stačí pár základních odstínů (sama jich mám pět) a uděláte si kartičky na míru vašim fotkám. Bonus navíc? Nádherně se třpytí! Ostatně o jejich kráse vás už určitě ve svém příspěvku přesvědčila Míša.

Ať nám i nadále sluníčko do třpytu našich PL stránek krásně svítí! Užívejte léto a já se budu těšit za týden v dalším PL příspěvku.
Jana


3 komentáře:

  1. Jee, to je zase krasa. Karticka se srdcem a ta se schovanym journalingem nemaji chybu!

    OdpovědětVymazat
  2. dekuji, holky, po uvodnich lapaliich jsem ze spreju a karticek moc nadsena!

    OdpovědětVymazat