pondělí 4. května 2015

Project life Week 14/2015 Velikonoce

V dnešním příspěvku vám představím, jak jsem zpracovala naše Velikonoce. Není to tak o použitých kartičkách, ale spíš o fotografiích, které jsou v našem případě každé Velikonoce skoro stejné. A to je hlavně proto, že je docela zajímavé vidět ty skoky, jak stárneme. :-)




Na levou stranu jsem použila kapsy typu A a na pravou stranu kapsy typu E, kam jsem dala jak černo/bílé tak barevné fotgrafie.


 
Všechny kartičky jsou mix různých výrobců. Na tuto titulní kartičku jsem nalepila pomocí samolepících písmenek (Rise & ShineTransparent Alpha Sticker Book) nadpis „VELIKONOCE 2015“ a visačku ze starých zásob jsem využila pro označení týdne.



Na předem natištěnou kartičku vlevo jsem jen doplnila čtvercovou fotografii s bílým rámečkem a dopsala text.
Na kartičku vpravo jsem k fotografii dolepila banner na 3D samolepící čtverečky.

 
Další dvě kartičky se v ničem neliší od těch předchozích, snad jen to, že na tu vlevo jsem doplnila linky na psaní, aby se kartičky v linii trochu sjednotily.



Na druhou stranu tohoto týdne jsem použila pouze fotografii o velikosti 12x12 inch, kterou jsem si nechala vyvolat ve fotolabu. I přes to, že nemá úplně perfektní kvalitu, rozhodla jsem se ji použít. Rozstřihla jsem ji na čtyři stejné čtverce o rozměru 6x6inch a vložila do kapes. V levé horní části jsem využila bílou plochu dvířek pro titulku vyříznutou z jiné kartičky, kterou jsem nalepila na 3D samolepící čtverečky a text. Tentokrát jsem se rozhodla, že poprvé zkusím ručně psaný text na fotografii. Nejprve jsem si ho zkusila napsat na útržek pauzovacího papíru (vellumu) a pak naostro na fotografii.


Hezký den,

Charlotta



7 komentářů:

  1. Nádherná stránka! A psaní na fotku je perfektní nápad, vyzkouším :-)
    Žanet

    OdpovědětVymazat
  2. Charlott, krása. Žaneet - psaní na fotky jsem také viděla u Ali Edwards a je to fakt pěkné, také se mi to moc líbí!

    OdpovědětVymazat
  3. Žanet a Evi, přesně od Ali Edwards jsem to odkoukala a dlouho se k tomu rozhodovala :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to je dobře, že ses nakonec rozhodla pro :-) mně se to moc líbí... minulý týden jsem dopisovala pár info na fotky zpětně a vypadá to dobře :-) Jen mít to její písmo (tedy alespoň v mém případě :D

      Vymazat
    2. ...no to mi povídej, písmo má úžasný :-)

      Vymazat