pátek 22. května 2015

Jak vypadá dětský svět aneb Scrapylife PL Story - inspirace ...


... už jste se stihli zapojit do naší Scrapylife PL story? Vytvořili jste stránku o sobě či o někom ze své rodiny, na které byste zachytili všechny ty záliby a oblíbené věci? Já ano! Ačkoliv ve svém albu nemám místa nazbyt a stránka navíc je velkým luxusem, nemohla jsem odolat a nevyzvat se. Dost mi nahrála i příležitost - tři a půl letiny naší dcery. A tak vznikla stránka mapující její zájmy a oblíbené hračky. Poprvé jsem použila novinkovou kapsu od We R Memory Keepers s neobvyklým dělením na čtverečky o velikosti 3x3 a jednu velikánskou část 6x12. A protože i zájmy mé dcery jsou rozdílné, nedržela jsem se jedné kolekce, ale pěkně své zásoby promíchala ... Jste zvědaví, jak to dopadlo?

Upřímně, já byla zvědavá taky, když jsem se rozhodla usnadnit si vyplnění velké kapsy použitím jedné velké fotografie. Nechala jsem ji vyvolat u Mr. Škody, rozměr 20x30cm. Již dopředu jsem počítala s tím, že budu muset fotku do kapsy oříznout na velikost 15x30, a tak jsem vybírala takovou, kde ořezem nezasáhnu hlavu. A výsledek mě velmi mile překvapil! Zbývalo doplnit chipboardová písmenka, tzv. thickers. Pro větší výraznost jsem je potřela bílým gessem ... ano, detailní pohled nic moc, ale bílá písmenka jsem ve svých zásobách nenašla. Původně jsem plánovala čtverečky 3x3 vyplnit jednotlivými fotkami oblíbených věcí, ale stránka by byla příliš přefotkovaná. A tak jsem opět vyráběla odklápěcí kartičky.

První taková kartička je z kolekce Inspire od Becky Higgins. Použila jsem sadu papírů 6x6 a vybrala srdíčkový motiv, který barevně ladí s Legem a kytičkovanými šaty na velké fotce. Nápis je vystřižen z jiného papíru z té samé sady a podlepen vellumem. 




A pod kartičkou se skrývá další oblíbenost - knížky.




Na fotky jsem text psala obyčejným popisovačem na CD. Je to nejrychlejší způsob, jak k fotce přidat krátké povídání. Už s tímto záměrem jsem proto všechno fotila na bílém a s bílým pozadím. Další odklápěcí kartička je z kolekce Dear Lizzy Neapolitan od Becky Higgins. A text z kolekce Inspire podložený vellumem.




Aby odklápěcí kartičky nebyly všechny stejné, vybrala jsem z kolekce Hello Beautiful od Heidi Swapp tento narůžovělý chipboardový rámeček, podlepila ho vellumem a text napsala do okýnka.




Ano, zrak vás nešálí. To všechno jsou poskládané šaty, šatičky a sukénky ...




Posledním odklápěcím prvkem této stránky je moje oblíbené a maskovací vellum. Ano, v tomto případě jsem potřebovala zamaskovat nažloutlou fotografii čokolády. Zatím ještě neumím vyvážit bílou barvu a na této fotce se mi to vymstilo. Ať žije vellum! 






Doufám, že vás dnešní příspěvek dostatečně naladil na vytvoření vaší stránky do naší PL story ...  Ukažte nám, co máte rádi vy či kdokoli z vaší rodiny. A hlavně si lepení takové stránky užijte, mě každá fotka vyvolala úsměv na tváři a připomněla všechny ty krásné okamžiky, které mohu každý den se svou dcerkou a jejími oblíbenými věcmi prožívat ...

Krásné tvoření a ještě krásnější víkend,
Jana


11 komentářů:

  1. krásný Jani, taky už se na tuhle kapsu chystám :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je paradni, jsem tedy zvedava, co spacham na druhe strane, ale za tu velkou fotku to stalo!!

      Vymazat
  2. Moc pěkné Jani. Líbí se mi to Tvoje maskovací vellum. ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Jani, super, opět děkuji za nápady s rámečkem. Já ho teď použila s vellumem, ale není odklápěcí, to mě nenapadlo!
    Stránku oblíbených mám vymyšlenou, dokonce nafocenou, ale ještě nevyvolanou. Tak doufám, že když pošlu do mé oblíbené fotosběrny v pondělí, že to do pátku stihnou vyvolat.... Takže budu doufat, že se do challenge připojím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, sem s ni (PL Story) 😀

      Vymazat
    2. posilam pozitivni vlnu do fotosberny, at fotky stihnou vyvolat a ty muzes vytvorit stranku do PL story, moc se na ni tesim!!!!

      Vymazat
    3. Takže díky mému úžasnému muži, který mi pro fotky sjel přes celou Prahu, jsem teď dodělala stránku FAVORITES. Zítra nafotím a pošlu, snad se bude líbit :-) Jsem ráda, že jsem to stihla :-)

      Vymazat
    4. Jo a Jani, taky se mi povedlo zažloutlé pozadí u bílého :-( Musíš mě pak naučit, jak se to upravuje.... až na to přijdeš...

      Vymazat
    5. juchuuuu, at zije manzel!! tak to se moc tesime a s bilou .. v Zoneru je funkce "vyvazeni bile", ale uplne s tim neumim a ted ani nemohu zkouset, pocitac se odporoucel ... ale my na to prijdeme :)))

      Vymazat
  4. Evi, manžel je prostě borec! :-) už se těším...Ch.

    OdpovědětVymazat