čtvrtek 6. března 2014

Project life - WEEK 9/2014

Tento týden jsem s publikováním nějak ve skluzu, a k tomu všemu se Vám musím přiznat, že jsem minulý týden nenafotila ani jednu fotku. Nejsem ten typ, který by jeden týden v albu přeskočil a pokračoval dál, a tak jsem si řekla, že vůbec nebude na škodu, když taky jednu dvoustranu věnuji pouze sama sobě. Snažila jsem se o ryze holčičí pojetí, a tím je u mě růžová a zlatá. Také jsem zjistila, že se podvědomě obklopuji samou růžovou.


Jako základ jsem použila kartičky ze sady Midnight Core kit od Project Life® Becky Higgins a ozdoby převážně ze sady Flea Market - Ephemera Pack - Maggie Holmes. Plastové kapsy stále používám od Becky Higgins Design A.



Titulní kartičku (Studio Calico) o velikosti 4'x6' jsem mimo již předem natištěné etikety "Love This" doplnila o:
- Razítko "With all my Heart." (All My Heart - Ali Edwards). Na vytvoření této cedulky jsem použila embossovací médium a zlatý embossovací prášek, který jsem zatavila teplem.
- Chipboard samolepka fotoaparátu přišitou sešívačkou (Hello Forewer - Studio Calico)
- Zlaté samolepky "WEEK" (Letter Stickers - Dear Lizzy) - čtverečky jsou o velikosti 0,8x0,8 cm. Tuto sadu písmenek můžete vidět skoro na všech kartičkách tohoto týdne, ať už ve zlaté či bílé barvě.
- Papírová etiketa pod číslem "9" (Studio Calico digital)
- Roller razítko na označení dnů a datumů
- Chipboard samolepka šipky (Hello Forewer - Studio Calico)


Kartička HOBBY - je doplněná zlatou kulatou etiketou (Studio Calico), na kterou jsem pomocí 3D čtverečků nalepila logo Project Life® Becky Higgins


První kartička Midnight Core kit od Project Life® Becky Higgins je doplněná o etiketu ze sady Flea Market - Ephemera Pack - Maggie Holmes a mé jméno. V textu jsem popsala, o čem tato dvoustrana je a proč.







Kartička …HOLIC - ano, jsem sběratelka kabelek. V současné době jsem si nejvíce oblíbila tašky, které nemusím držet v ruce :). Fotografii jsem nalepila na částečně proříznutou kartičku ze sady Midnight Core kit od Project Life® Becky Higgins.



Kartička KOSMETIKA - je vlastně pouze fotografie ve velikosti 4'x6' doplněná o enamelové samolepící tečky a etiketu ze sady Flea Market (Ephemera Pack - Maggie Holmes).


Kartička PRÁCE - je fotografie nalepená na kartičku 4'x6' ze sady Midnight Core kit od Project Life® Becky Higgins doplněná o zlatý samolepící proužek, růžovou papírovou etiketu (Studio Calico digital) a Chipboard samolepkou srdíčka (Hello Forewer - Studio Calico) připevněnou sešívačkou.


Tato kartička se skládá ze tří kartiček. Základem je bílá kartička o velikosti 4'x6', které jsem zaoblila rohy pomocí Corner Rounder Punch Project Life® Becky Higgins. Na tu jsem nalepila kartičku 3'x4' Midnight Core kit od Project Life® Becky Higgins, kterou jsem částečně překryla kartičkou 3'x4' s motivem zmrzliny (Studio Calico).

Jako doplňky jsem použila:
- V levé horním rohu růžovou bublinu s již předem vyříznutým srdíčkem ze sady Cut & Paste (Bits Die Cut Shapes - Amy Tan)
- Zlaté samolepky "ZMRZLINA" (Letter Stickers - Dear Lizzy) - čtverečky jsou o velikosti 0,8x0,8 cm
- Chipboard samolepka "Sweet as a Candy" (Hello Forewer - Studio Calico)
- Razítko "Srdíčka." (All My Heart - Ali Edwards).


Kartička TV - je opět pouze fotografie ve velikosti 4'x6'. Namísto obrazovky jsem ořízla kartičku a následně nalepila. Protože na mě kartička působila moc tvrdě a … no prostě divně, použila jsem foto filtr, který jsem v levém horním rohu připevnila pomocí sešívačky a Chipboard samolepky hvězdičky (Hello Forewer - Studio Calico). Filtr fotografii zjemnil a zakryl tvrdý přechod mezi TV a kartičkou, kterou jsem přidala. Další funkcí těchto vellumových fotofiltrů je, že zakryjí případné neostrosti.



Základem dvou výše zveřejněných fotografií jsou opět kartičky 3'x4' Midnight Core kit od Project Life® Becky Higgins. Co stojí za povšimnutí je barevný vzorník, který lze získat v každém hobby marketu přesně podle toho, jaké barvy máte rádi. Tento vzorník je součástí sady Flea Market (Ephemera Pack - Maggie Holmes).


Bílou kartičku CESTOVÁNÍ o velikosti 4'x6', které jsem zaoblila rohy pomocí Corner Rounder Punch Project Life® Becky Higgins, jsem vlevo doplnila o kartičku 3'x4' Midnight Core kit od Project Life® Becky Higgins. Vše ostatní jsou papírové výřezy a banner ze sady Flea Market (Ephemera Pack - Maggie Holmes).


Poslední kartička NUTNOST - je opět fotografie ve velikosti 4'x6' doplněná o Rub-On "Real Life" a Chipboard samolepka srdíčka (Hello Forewer - Studio Calico).

Celý tento nápad dvoustrany o mně samotné se mi tak zalíbil, že ho určitě zopakuji i pro další členy naší rodiny.

Máte také svůj project life, o který se s námi chcete podělit a tím získat slevu 100,- Kč v našem e-shopu www.scrapylife.cz ? Kontaktujte nás na info@scrapylife.cz

Hezký den,

     Charlotta


Žádné komentáře:

Okomentovat