pátek 15. srpna 2014

Project life - WEEK 25/2014

Už dlouho jsem se chystala na vytvoření růžovo-modré kombinace svého project life týdne.






Vzhledem k tomu, že na mě tato kombinace působí už takto dost sytě, použila jsem jen malé množství doplňků ze dvou různých sad. Většina použitých kartiček je ze sady Strawberry Core kit od Project Life® Becky Higgins a dvě ze sady Midnight Core kit od Project Life® Becky Higgins


Sada Strawberry Core kit od Project Life® Becky Higgins obsahuje kartičky, které jsou dle mého názoru krásné už samy o sobě, a tak jsem jich tentokrát pár použila a jen decentně dozdobila.


Když se nemohu rozhodnout, kterou fotografii použít, vytvořím jednoduše koláž za pomoci mé domácí foto tiskárny Canon Selphy CP910. Ti, co ji nemají, nemusí zoufat a mohou použít na internetu veřejně dostupný program PicMonkey. Vlevo nahoře "A MEMORY I …." a vpravo dole "CELEBRATE" jsem na fotografie přilepila dva růžové bannery, které jsem vystřihla z kartiček ze sady Strawberry Core kit od Project Life® Becky Higgins.


Na titulní kartičku ze sady Strawberry Core kit od Project Life® Becky Higgins jsem přidala tmavě-modrou samolepící chipboard (kartonovou) abecedu a srdíčka (Studio Calico). Razítko "25" (Studio Calico) a text "thank you …." (Technique Tuesday by Ali Edwards).


Slovo "Magic" na kartičce (Studio Calico) jsem zvýraznila "Glossy accent" lepidlem, abych mu dodala trochu plastičnosti a doplnila o enamel srdíčka (My Mind`s Eye). Na druhou kartičku ze sady Midnight Core kit od Project Life® Becky Higgins jsem jen nalepila fotografii s bílým rámečkem a tmavě-modrou samolepící chipboard (kartonovou) abecedu


Jedinou úpravou na těchto dvou kartičkách ze sady Strawberry Core kit od Project Life® Becky Higgins bylo doplnění vlastnoručně psaného textu a naříznutí malého srdíčka na zastrčení fotografie.


Tuto kartičku o velikosti 4'x6' ze sady Strawberry Core kit od Project Life® Becky Higgins jsem rozřízla, aby se mi vešla do dvou kapes, a doplnila text, tmavě-modrou samolepící chipboard (kartonovou) abecedu, srdíčko (Studio Calico) a fotografii s bílým rámečkem.


Kombinace dvou kartiček ze sad Midnight a Strawberry Core kit od Project Life® Becky Higgins doplněné o enamel šipku (My Mind`s Eye), tmavě-modrou samolepící chipboard (kartonovou) abecedu a fotografii.

Máte také svůj project life či jiný papírový projekt, o který se s námi chcete podělit a tím získat slevu 100,- Kč v našem e-shopu www.scrapylife.cz? Kontaktujte nás na info@scrapylife.cz

Hezký den,

    Charlotta


Žádné komentáře:

Okomentovat