pátek 16. ledna 2015

Project life Week 1/2015

Přiznám se bez mučení, že zpracování prvního týdne tohoto roku pro mě byla taková osobní "challenge", chcete-li výzva!

Na začátku jsem si vybrala fialovou kartičku s již předtištěným textem "This will be the best year ever!" (Studio Calico), která se mi líbila tak moc, že jsem ani moc nepřemýšlela nad jejím zkombinování. Objevil se tedy problém, zvláště pak, když fialových kartiček mám všeho všudy jen tři kusy.


Nakonec jsem se rozhodla, že fialovou zkombinuji s růžovou a sytě žlutou. I to se později ukázalo jako problém - neměla jsem žádné vhodné kartičky velikosti 4x6. Poprvé přišla řada na bílé, čtverečkované kartičky od Project Life Becky Higgins, které se prodávají v sadě asi po 100 kusech. S pomocí vodových barev jsem se snažila vytvořit efekt tekoucí barvy v barevných odstínech, které jsem si předtím vybrala.



Již několikrát jsem při zpracování tohoto týdne překonala sama sebe. Poprvé, když jsem použila vodové barvy a podruhé při použití strukturovací pasty Gesso a šablon. Pastu jsem dokonce obarvovala barevnými spreji. Nejsem "patlací typ", prostě mi to nejde a hlavně jsem hned špinavá až za ušima. Nejsem vlastně vůbec tvořící typ - neumím si představit sebe samu, jak pro svůj project life designuju jednotlivé kartičky, ozdoby, atd. Já jsem přesně ten typ konzumenta, kterého má každá komerční firma ráda - kupuji již předem nadesignované kartičky, ozdoby, atd. :-)


Tyto tři nadpisy jsem vytvořila pomocí již zmíněného gessa a šablon. Gesso jsem dokonce obarvovala barevnými spreji - fialovou a žlutou. K nadpisům jsem přidala chipboard (kartonové) hvězdičky (Studio Calico).


Jako základ titulní kartičky tohoto týdne jsem použila již předem natištěnou černobílou "JANUARY" (Coloring Cards Project Life® Heidi Swapp), kterou jsem doplnila částí barevné 3x4 kartičky (Studio Calico), kosočtvercové washi samolepky (Studio Calico) a wood veneer banner "SIMPLY perfect" (Studio Calico). Označení týdne je opět písmenky Studio Calico.


Všechny kartičky o velikosti 3x4 jsou od Studio Calico.Na kartičce vlevo je nalepená malá čtvercová fotografie doplněná o krepový výřez domů (Studio Calico), který jsem ozdobila propisotem (rub-on) a la šití. Předem natištěná kartička vpravo je doplněná jen o wood veneer ozdobu geotag.


Žlutá duhová kartička vlevo je ozdobena pomocí gessa a šablony hvězd a přestříkaná perleťovým sprejem. Dále jsem opět doplnila krepový výřez domů (Studio Calico), který jsem ozdobila propisotem (rub-on) a la šití.
Kartička vpravo je doplněná jen o wood veneer ozdobu připevněnou pomocí sešívačky.


Čtverečkovaná kartička o velikosti 4x6, na které jsem za pomoci vodových barev vytvořila efekt tekoucí barvy. Na takto připravený základ jsem nalepila fotografie (washi kolečka Studio Calico), nalepila samolepky písmen (Studio Calico) a dopsala text.

Za normálních okolností tvořím svůj týdenní project life poměrně rychle tj. cca 30 minut až max. hodinu, tentokrát jsem to dělala celý den - no prostě hrůza :-)

Máte také svůj project life či jiný papírový projekt, o který se s námi chcete podělit a tím získat slevu 100,- Kč v našem e-shopu www.scrapylife.cz? Kontaktujte nás na info@scrapylife.cz

Hezký den,

    Charlotta


Žádné komentáře:

Okomentovat