pondělí 23. března 2015

Project Life Week 11/2015

K dnešnímu příspěvku jsem se rozhodla po zhlédnutí úžasných čtvercových kapes Daily Flash Pocket Sleeve Protectors. Na 12x12 stránce je 16 kapsiček o rozměru 3x3 (tj. 7,5x7,5 cm). Protože tvořím vždy na dvě strany, styl druhých kapes jsem vybrala Design K .




Co do kapsiček dát, když je tolik místa? Já se rozhodla pro zachycení našeho dne. I když je syn nemocný a těch činností je méně, fotek bylo až až.
Částečně jsem se inspirovala jak jinak než u Ali Edwards, která je mistrem v dokumentování svého života. Zachycení svého dne pojmenovala „Day in the Life“, který si jako v jiných svých případech pochopitelně zaregistrovala jako ochrannou známku.

Kolekci papírů a doplňků jsem použila Hello Beautiful, která je prvotně určena pro Memory Planner (diáře) od Heidi Swapp.
Tak moc se mi tato kolekce líbí a diář už bohužel mám, že jsem se ji rozhodla využít ve svém Project Llife albu.



Fotky fotím svým telefonem rovnou ve čtvercovém formátu a následně je tisknu pomocí domácí tiskárny Canon Selphy CP900. Pokud nemáte možnost fotografovat ve čtvercovém formátu, můžete si fotky následně upravit pomocí on-line foto editoru PicMonkey. A pro ty co se podobných aplikací hrozí, nebojte a nebuďte jako já a nečekejte dlouho. Je to opravdu jednoduché.

 

Čtvercovou titulní kartičku o rozměru 4x4 inch jsem vyřízla z papíru ze sady Hello Beautiful Watercolor Paper Pack6"x8" na kterou jsem nalepila rámečky (Hello Beautiful Photo FramesEmbellishments).
Do většího rámečku jsem nalepila pomocí flitrové, samolepící abecedy (Hello Beautiful Gold & Silver Alpha Glitter Stickers) označení týdne. Do druhého, menšího rámečku jsem vlepila již předem natištěnou kartičku o velikosti 3x3 inch ze sady Hello Beautiful Foil Pocket Cards Embellishments.


Podtitulek „hello today“ (Serendipity Watercolor PaperDie-Cuts Words) jsem nalepila na dva druhy papírů ze sady Hello BeautifulWatercolor Paper Pack 6"x8", které jsem následně rozřezala do příslušných kapes.


V on-line foto editoru PicMonkey jsem všechny 2,5x2,5 inch fotografie doplnila o čas, text a linku a následně podlepila bílou scrapbook čtvrtkou nařezanou na 3x3 inch čtverce.


Tak aby jednotlivé kapsičky nebyly jen plné fotografií, vložila jsem mezi ně i jiné předem natištěné kartičky ze sady Hello BeautifulFoil Pocket Cards Embellishments.
Jednotlivé kartičky jsem dozdobila samolepkami HelloBeautiful Sheer Stickers a pro 3D efekt jsem použila samolepící, pěnovéčtverečky.

Hezký den,

Charlotta




7 komentářů:

  1. Krásné, moc se mi stránka líbí....

    OdpovědětVymazat
  2. hm, no .... n.a.d.h.e.r.a!!! a uplne nejlepsi fotky!!

    OdpovědětVymazat
  3. To je tak krásné - ty jemné barvičky!!! Také mám papíry od Heidi z kolekce Hello Beautiful a rozhodla jsem se využít pro PL stránku ... snad se k tomu brzy dostanu :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuji vám všem za milé a krásné komentáře :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuji Lucie, ta kolekce má nádherný design :-)

    OdpovědětVymazat