středa 11. března 2015

Project life Week 10/2015 - MK



Jaro je tu! Už to tak bude, i když kalendář tvrdí něco jiného. Minulý týden byl tak nádherný, že si vyžádal i naprosto jarní a veselé barvy, což naplno splnila kolekce kartiček Favorite Things Core Kit od Becky Higgins. Je to trochu úlet, ale každý úlet je zpestřením v albu a tak se mi stránky líbí :-).


Tolik událostí už jsme dlouho neměli a tak je 10.týden opět na víc než jen dvě strany. Ale přiznávám, že už jsem se smířila s faktem, že letošní rok se do jednoho alba prostě a jednoduše nevejde. A řeknu vám, že od té doby se mi daleko lépe tvoří, nejsem tolik svázaná prostorem a konečně mohu využít spoustu dekorací a materiálu, který je krásný, ale já se mu vyhýbala kvůli prostornosti.

Hned od samého začátku týdne jsme s dcerou využily krásného počasí a rozhodly se, že si uděláme výlet na Toulcův dvůr, který je jen kousek od centra Prahy a je to oáza pro dětská očka :-). Alespoň u nás to tak platilo a doporučuji za nás obě! Kdo má malé dítě, tomu se tam prostě líbit musí. 

Desátý týden byl jiný nejen použitím barev, ale též kapes. Naprosto jsem vynechala standardní a konzervativní kapsy Design A a použila jsem jiné a neokoukané. A vlastně když se tak na ty stránky dívám, nemohla jsem odolat březnovým novinkám a těch je tu hned několik!
Razítka Coffee Stains Cling Stamps jsou prostě výhra. Objevila se teprve teď mezi novinkami a musím říct, že ve spojení s inkousty Distress udělají hodně muziky za pár kaček. Jak to tak vidím, budu muset mít brzy i další ze sbírky razítek Prima Marketing.


Na celý týden jsem použila stříbrnou abecedu od Heidi Swapp (ano, letos opravdu má favoritka v materiálech) Hello Beautiful Gold & Silver Alpha Glitter Stickers a jen je škoda, že na fotkách nevynikne, jak se krásně písmenka třpytí. V sadě jsou jak zlatá tak stříbrná písmena a vypadat budou dobře jak na stránkách třicítkových, tak na PL kartičkách.
Do největší kapsy na stránce bylo třeba kartičku vyrobit. Dlouho jsem hledala vhodnou scrap stránku, ale sbírka mi doma hodně prořídla, tak jsem musela sáhnout po obyčejné bílé čtvrtce, které jsem jen udělala kulaté rohy pomocí výsekové raznice Corner Rounder Punch Project Life® Becky Higgins. O zbytek se postaraly razítka a pastelky v barvách kolekce Favorite Things Core Kit.

 
Dozdobení stránky už nebylo třeba téměř žádné. Stačilo mi pár enamelek ze sady Jubilee Wild Berry Adhesive Enamel Dots, datumové razítko na úvodní kartičku a papírové výřezy ve stejných barvách.

Z farmy jsme si dovezly opět hromadu fotek a nevím jak vám, ale mně se občas stane, že jen vidím fotku, vím že to je ta jedna ze sta, která je prostě TA fotka. A já si takovou přivezla právě z Toulcova dvora, takže bylo předem jasné, že tento týden bude obsahovat i stránku třicítkovou. Opět jsem si vystačila s kartičkami z core kitu - tentokrát jsem je hodně ničila a trhala, ale vyplatilo se a s výsledkem jsem moc spokojená. Trháním docílíte super efektu a stránce dodá na šmrncu!


Pomocí Distress inkoustů a již zmiňovaných razítek Coffee Stains Cling Stamps, enamelek a trochy černé tuše již nebylo nic nového třeba.


A protože jsem říkala, že týden byl vskutku plný událostí, bylo potřeba další stránky. :-) ...ehm, vždy je třeba si novou stránku umět odůvodnit, že? A tak je tady. 
Víkend byl krásně slunečný, takže jsme s rodinou vyrazili na hřiště, na motorku a ještě jsme stihli oslavit tatínkův svátek. Po přečtení poslední věty je asi každému jasné, že jsem nepřisla domů s desítkou fotek, ale se stovkou :-). Bylo mi tedy líto udělat ze všeho dvě koláže, kde budou fotky titěrné a využila jsem další z březnových novinek e-shopu Scrapylife a to kapsy Daily Flash Pocket Sleeve Protectors. Stránka tak obsahuje 16 kapsiček, kam se vám vejdou čtvercové fotky o rozměru 7,5*7,5cm (3*3 palce).


Speciálních kartiček do těchto kapes netřeba, úplně postačí, když ostřihnete libovolné PL kartičky, v případě těch od Becky Higgins je pak třeba ještě zakulatit rohy pomocí klasických nůžek, případně pomocí výsekové raznice Corner Rounder Punch Project Life® Becky Higgins
Pokud vás tyto kapsy zaujaly, tak vřele doporučuji vyzkoušet! Výhodou je, že není třeba kupovat celý balík, protože se dají koupit i po kuse Daily Flash Pocket Sleeve Protectors 12"x12" (1 ks).

Aby nebyla stránka přeplněná, nechala jsem dvě kapsy prázdné a vložila do nich pár flitrů a papírové výseky. Zprvu jsem mela v plánu klasické "chrastítko", tedy nasypat flitry (v mém případě jsem využila flitry z Hello Sunshine Lawn Ornaments Sequins) či korálky a následně kapsu zašít, ale doslova mě rozčilovalo, jak se uvnitř flitry sesypou na jedno místo a celá kapsa zůstane prázdná. Vystřihla jsem si tedy z průhledné folie čtverec 7,5*7,5cm a na něj si výsek i flitry nalepila. Celé jsem to pak jen zasunula do kapsy a výsledkem je takové "pseudochrastítko", které sice nechrastí, ale ozdůbky vám drží přesně tam, kde je chcete mít :-).  


Doufám, že se vám nahlédnutí do našeho týdne líbilo a těším se, že nám některé své stránky pošlete a dovolíte nahlédnout i do Vašich alb.

Míša


Žádné komentáře:

Okomentovat