pátek 4. října 2013

Jak jsem začínala


Před více jak pěti lety, kdy jsem byla těhotná, mě napadlo, že bych už měla začít nějak plnohodnotně zpracovávat fotografie své rodiny a hlavně našeho budoucího člena. Po zběžném zkoumání možností jsem se rozhodla pro scrapbooking! V podstatě mi tento styl archivování fotografií byl už dávno blízký, ale pouze pro vzpomínky z dovolených. Do té doby jsem ani nevěděla, že by se to, co s fotografiemi dělám, mohlo i třeba okrajově nazývat scrapbookem.


Pustila jsem se do studia a zkoumání koníčku jménem scrapbook a totálně mu propadla. Vím, nejsem sama a jsem za to moc ráda! Za ty roky jsem poznala plno úžasných ženských. První kroky vedly do foto obchodu a tam jsem objevila tři sady na scrapbook. "Jak to, že jsem si takové vychytávky nevšimla už dřív? No nic, hlavně, že alespoň teď. J". Pak jsem obíhala galanterie "Jéééé, tuhle mašličku, krajku, knoflík a já nevím co ještě, prostě potřebuju". Pak jsem objevila e-shop se scrap pomůckami. Jitko, dodnes bez tebe nemůžu existovat. Díky za to, že jsi. Jsi mým soukromým zásobovačem a mým velkým vzorem nejen na poli scrapu!

Začínala jsem 12", baví mě pořád, ale jsem detailista, a tak jsou pro mě trochu víc časově náročnější na zpracování. Po pár letech jsem se rozhodla, že zkusím rychlejší formu jménem project life. A hádejte, co! Jistě, opět jsem mu propadla a dovoluji si říct, že ještě hlouběji než u klasického scrapu.

Napsala jsem Ježíškovi a asi jsem byla hodná, protože mi přinesl základní sadu - Clementine kit Becky Higgins, album i plastové kapsy. Přesně to, co jsem si přála.

Především u malého dítěte chce člověk zachytit snad každý moment, a proto si myslím, že systém typu project life je na to úžasný. Ze začátku jsem pracovala jen s produkty Becky Higgins, ale jako oddaný project lifer, jsem chtěla používat další a další nové špičkové produkty, které jsem vídala v zahraničních časopisech, ale bohužel jsem měla potíž najít je na českém trhu. A to je jeden z hlavních důvodů, proč vznikl SCRAPYLIFE e-shop a tento blog.

Myslím, že pro dnešek už bylo napsáno dost a těším se na Vás v příštím příspěvku.

Pokud máte nějaké dotazy, poznámky, návrhy, co by Vás zajímalo, neváhejte mi napsat na info@scrapylife.cz


    Charlotta


Žádné komentáře:

Okomentovat