středa 4. března 2015

Project life Week 7/2015 - MK


Další týden, tentokrát opravdu nabitý událostmi, je za námi a patří mu v albu hned několik stran! S rodinou jsme vyrazili na dovolenou, tak trochu nucenou, protože jsme v bytě potřebovali udělat nějaké rekonstrukce a s malým dítětem bydlet na staveništi není zrovna idylka. 



Tentokrát jsem neměla předem vybrané kartičky, které bych chtěla použít, takže jsem vše ladila až po vyvolání fotek a nebylo to úplně jednoduché. Nakonec jsem se rozhodla pro využití kartiček od WeR a to Instagram Albums Made Easy Journaling Cards - Indian Summer. Ano, je to série pro instagramové album, ale když mně se ten formát tak líbil, že jsem se rozhodla pro využití v klasickém velkém albu a s výsledkem jsem spokojená.



První dovolenková dvoustrana mě vyloženě bavila. Miluju tvoření třicítkových stran, strašně dobře na mě působí obzvlášť jako úvodní stránky a tak byl úvod dovolené předem jasný :-). V indiánském stylu se tedy nesou obě následující dvoustrany.





První stránka je má srdeční záležitost. Opět jsem si na ní zkusila něco nového a i tentokrát mě to moc bavilo. Nejprve jsem si z instagramových kartiček, které jsou ze výše zmiňované kolekce, vystřihla písmena pro nápis LOVE, ze společné fotky udělala kruhovou a pak už stačilo jen dozdobit.
Kaňkování a "tečkování" je kombinací inkoustu a dokonalých sprejů od Heidi Swapp.

Výrazné a velké černé kaňky jsou otiskem razítek Abstract Art Stamps 4"x8" a musím říct, že jsou naprosto báječné, jsou univerzální a už jsem je využila jak na přání, na PL kartičky, tak na třicítkové stránky.




Barevné kaňky jsou dodělány na závěr pomocí sprejů, zlatého Color Shine Spritz - Gold Lame a modrého Color Shine Spritz - Tropical Teal. Oba mají krásný třpytivý odlesk a bohužel to na fotkách není ani zdaleka tak pěkné jako v reálu... o důvod víc, abychom se sešli na některém z Project Life Klubu a výtvory si vzájemně prohlédli "face to face" :-).

Zbytek dozdobení už jen decentně mé oblíbené enamelky Teals Necessities Adhesive Enamel Shapes 30 pkg, které rozhodně doporučuji, protože sada má krom klasických teček i svorky, šipky a srdíčka...

Nadpis je pak z písmenek Stitched Transparent Alpha Sticker Book 8 Pages, což jsou transparentní samolepky, kterých je v balení neuvěřitelných 610ks, takže opravdu vydrží dlouho i u takového "ABC-lepiče" :-) jako jsem já.



V tomto týdnu jsem, díky instagramové kolekci kartiček, vyjela ze stereotypu kapes Design A a využila jsem Plastové kapsy (12 ks) - Photo Pocket Pages K.


Veškeré dozdobení je ze sady kartiček, jen jsem si je hold vzala do parády s nůžkami.


Třetí stránku jsem zkusila ozvláštnit pomocí rámečků, tedy "kartiček", které jsou též součástí sady Instagram Albums Made Easy Journaling Cards - Indian Summer a ačkoli mi to chvíli trvalo a váhala jsem, zda mi stojí za to, abych tím překryla fotky, rozhodla jsem se nebýt takový konzervativec a rámečky jsem nakonec využila :-). Je to zase jiné a musím říct, že se mi líbí.


Kartičky už nebylo třeba nijak zdobit, využila jsem jen pár korkových ozdob ze sady Atlantic - Cork Stickers - Circles - Studio Calico.


Závěr naší dovči už je třicítková stránka, takové shrnutí toho, že jsme jeli z Prahy na hory za sněhem a dopracovali se k blátu a dešti :-). I tak to ale stálo zato...no uvažte, kdyby nestálo, měla bych 4 stránky do PL? :-) Byli z nás hold takoví "chalupáři" a víc jsme si hráli "doma" než venku, ale i tak to bylo super a já mám radost z toho, že je to další dovolená, kterou máme v albu a můžem ji tak prožít znovu.


Děkuji za přečtení článku, vítám jakékoli postřehy a komentáře a těším se na Vaše stránky a zážitky z dovolených, protože o tom ta naše tvorba přeci je... uschovat vše, co by se z hlav časem vykouřilo :-). A kdo četl pozorně tak si jistě všiml, že jak název článku zmiňuje, byla toto jen první část naší dovči. Tak na již "neindiánský" zbytek týdne se můžete těšit příště.

Mějte se krásně a ahoj zase za týden.

Míša








Žádné komentáře:

Okomentovat