středa 1. ledna 2014

Project life – Titulka 2014

Šťastný nový rok 2014!
Dnešní příspěvek je bránou do mého PROJECT LIFE ALBA 2014.

Titulní stranu jsem udělala velmi jednoduše. Jednu fotografii o velikosti 15x21 cm jsem rozřízla do příslušných kapes a druhou fotografii o velikosti 9x13 cm jsem nalepila na předem natištěnou kartičku z Midnight Core Kit. Obě fotografie mají bílý rámeček, a tak jsem jejich rohy "nezakulacovala", což jsem v předchozím roce dělala pořád.


Jak jsem se již zmiňovala v předešlém příspěvku, pro rok 2014 jsem se rozhodla jako základ používat Midnight Core Kit od Project Life® Becky Higgins. Ve www.scrapylife.cz Vám nabízíme SPECIÁLNÍ AKCI - možnost koupě i 1/3 Midnight Core Kit od Project Life® Becky Higgins


Kartičku "hello" o velikosti 4'x6' jsem doplnila enamel tečkami (Lost & Found Record It! Adhesive Enamel Dots 60/ Pkg Antique) a samolepkami s číslicemi označující rok. Tři enamelky jsem přebarvila Copic fixou (barva: Chrome Orange YR 04)


Kartička vlevo je doplněna o wood veneer (dýha) srdce, enamel tečkou uprostřed fotoaparátu (Lost & Found Record It! Adhesive Enamel Dots 60/ Pkg Antique) a slovem "by" napsaným Copic fixou (barva: Warm Grey W3). Kartička vpravo se skládá ze dvou částí - základní kartička je z daného Midnight Core Kitu a překryta výřezem ze zlaté čtvrtky vyříznutým plotrem Silhouette Cameo.


Tuto kartičku o velikosti 4'x6' jsem doplnila pouze o wood veneer (dýha) domeček, který jsem koupila na jednom z pražských vánočních trhů.

Těším se "na viděnou" v dalších příspěvcích během roku 2014.

    Charlotta


Žádné komentáře:

Okomentovat