pondělí 28. října 2013

Project life WEEK 11

Dnešní příspěvek je komentářem k dalšímu zpracovanému týdnu.


Tato dvoustrana je opět mixem všech možných kartiček, které jsem našla ve svých zásobách. Nicméně i ty nejsou bezedné, a tak jsem si v několika případech pomohla 6'x6' papíry od Amy Tan, washi páskou, kterou jsem polepila několik kartiček, tak abych je alespoň trochu sjednotila, nebo jsem použila mé oblíbené mist spreje (což jsou barvy ve spreji, které se rozprašují na zvolený projekt, nebo se mohou používat se šablonou, na vybarvování a mnoho jiného).

První, co si vybavím u tohoto týdne je, že byla poměrně zima (-4°C) a já i přesto ke zpracování použila hodně květinového tématu. Asi jsem už byla vnitřně naladěná na stále nepřicházející jaro.

Jak jsem již psala v jednom z minulých příspěvků, hodně fotím obrázky svého syna, které vytvořil ve školce a pak je přidávám na své project life stránky. Mimo jiné také každoročně dělám samostatné album "Školka", ale o tom někdy příště.





Zde jsem použila papír z kolekce Amy Tan s fotografií obrazovky mého mobilu a pro lepší ilustraci jsem přidala samolepící hvězdičky, tak aby zdůraznily pocit chladu a samozřejmě opět ladily.


 


Tyto dvě kartičky jsem opticky spojila za pomoci stejného papíru opět z kolekce Amy Tan, kam jsem nalepila fotky pomoci 3D samolepících čtverečků, a druhou kartičku jsem dozdobila wood veneer šipkou od Studio Calico a enamelových samolepících teček od Teresy Collins.


Protože někdy mívám nedostatek vhodných kartiček, pomohla jsem si washi páskou o šířce cca 4,5cm (Studio Calico), kterou jsem nalepila na tvrdší čtverečkovaný papír a rohy následně ořízla, přidala fotky a dozdobila oblíbenými enamelkami. Další kartičku, která s ní souvisí, jsem ozdobila pomocí "brad" ve tvaru kytičky.

Další využití stejné washi pásky.

Přeji všem hezký týden a na viděnou,

    Charlotta


Žádné komentáře:

Okomentovat