pátek 18. října 2013

Proč začít s project life?

Ptáte se sami sebe proč začít s project life?

Máte rádi fotografie, papír a psaní (alespoň trochu)? Prohlížíte si rádi fotoalba? Pokud odpovíte na většinu ze zmíněného "ano", měli byste začít!

Mnoho z Vás se třeba právě chystáte vydat na cestu project life a pořád si nejste jisti jak na to?


Je důležité si uvědomit, že neexistuje žádný dobrý nebo špatný způsob jak album zpracovat. Jednoduše řečeno, je to zábavný proces pokaždé spojený s vynikajícím výsledkem, kdy na jeho konci vznikne album plné vzpomínek, kdykoli ho otevřete.

Tipy na project life, které u mě fungují:

1. Zaměřte se na to, co je pro Vás v životě důležité.

2. Dělejte si poznámky. Většinou si v mém diáři udělám poznámku k fotografii, zvláště pak pokud si myslím, že bych mohla něco zapomenout. A když u sebe diář nemám, tak využívám kalendáře v mobilu, kam se vždy malá poznámka dá rychle zapsat.
 Diář_zdroj: sxchu.hu

3. V kabelce nosím svůj fotoaparát, v podstatě ho mám pořád u sebe. Důležité je, abyste ho měli pořád nabitý, je nepříjemné, když Vám v tom Vašem pravém okamžiku dojde baterie. Další z mých tipů je, že většinou dělám všechny fotografie na výšku i na šířku, tak abych si potom mohla lépe vybrat tu, která se mi lépe hodí do kompozice. Když už dojde na nejhorší, fotím své fotografie na svůj mobil. Ale hlavně, každý den udělám alespoň jednu fotografii (někdy taky ne J).
 Canon Ixus 230hs_zdroj: megapixel.cz

4. Tisk fotografií. Nedávno jsem si koupila Canon Selphy CP900 a začala si tisknout své fotografie doma. Líbí se mi, že když jdu zpracovat svůj týden do alba, mohu si vybrat fotografie a okamžitě si je vyvolat než čekat na vyvolání ve foto sběrně. Také si můžu hned vybrat, jaký formát se mi bude do jednotlivých polí hodit. Než jsem si tiskárnu koupila, tak jsem si nechávala vyvolávat fotografie většinou každý druhý týden.
 Canon Selphy 900CP_zdroj: preciolandia

5. Zapojte Vaše děti. Já plánuji zapojit svého syna více (jsou mu čtyři a čas od času si říká scrapbookáč).

6. Použijte šablonu. Já si před tím, než jdu zpracovat týden, dám před sebe dva plastové obaly (pravou i levou stranu) a na ně si pokládám jednotlivé fotografie, vstupenky, upomínky atd co k danému týdnu patří. Pak k tomu všemu postupně doplňuji kartičky, papíry a jiné doplňky.
Šablona_zdroj: beckyhiggins.com

7. Připusťte si, že nezáleží na tom, jestli se Vám v týdnech po sobě jdoucích opakují některé karty, ozdoby či písma. Nikdo nebude při prohlížení zkoumat, kde se Vám co opakuje či neopakuje. Důležité je abyste se hlavně cítila pohodlně s výsledkem Vy sama.

Doufám, že jsem Vás trochu nastartovala a mé tipy Vám pomohou. Určitě Vám mohu zaručit, že to bude zábava a na konci Vám zbude krásné album plné zážitků, které si budete rádi prohlížet i spolu s Vaši rodinou a přáteli.

Máte k tématu co říct? Budu ráda, když mi napíšete do komentářů.

    Charlotta


Žádné komentáře:

Okomentovat