neděle 27. října 2013

Mé pomůcky při tvorbě project life

Dnes se chci s Vámi podělit o to co při tvoření project life používám já. Určitě se obejdete i bez plno níže uvedených pomůcek, ale mě jich plno z nich ulehčuje ale i zpříjemňuje práci.

Již na začátku celého projekt life jsem se rozhodla, že ho budu dělat stránky svého alba týdně od PO do NE rozložené na dvě 12' strany.
Dále jsem přemýšlela o barvách - naplánovala jsem si barvy, které budu používat, ale život prostě barevně sladěný není :-) No to jsem tedy udělala objev, co! Nicméně pořád sním, že příští rok chci mít project life laděný do světlejších, neutrálních či jemných barev než do sytých jako tento rok, uvidíme, jak to půjde.


Základ:
- Project life kit a kartičky: Mám Clementine Core kit a mix kartiček co mě kde zaujme - nicméně stále říkám, že jsem šťastná, že jsem investovala do jedné velké sady (kitu) kartiček, která mi vydrží klidně i více než rok, protože mám pořád ten základ, který můžu jakkoliv obměňovat, zdobit, tisknout a nikdy to nebude stejné.
- Plastové kapsy: pro tento rok jsem si vybrala Design A Big Pack (také vydrží na celý rok) a ještě jsem si koupila Design D (který používám čas od času, pokud chci vložit do týdne třetí stranu. Většinou část ustřihnu a používám jen tu, aby bylo vidět, že je to doplněk daného týdne.


- Album: Clementine D-ring 12'
- Fotoaparát: Canon Ixus 2309HS a iPhone4

Pomůcky:
- Tiskárna Canon Selphy CP900

- Řezačka Fiskars A5
- Malé nůžky Fiskars
- Kleště na rohy (WeR Corner Chomper 1/4 a 1/2") 

- Popisovač černý 0,3 (Copic)
- Mini sešívačka a barevné drátky
- Datumovka - moc ráda používám datumovku ať už samotnou nebo s krátkými slovy. Netisknu je na všechny karty, ale pouze tam, kde mám pocit, že by se mi to líbilo - vše je jen o pocitech.


- Razítka - většinou se slovy (nejraději mám ty od Ali Edwards - za nedlouho si je budete moci koupit u nás v e-shopu www.scrapylife.cz. Protože nepoužívám žádné digitální texty na fotografie, razítkuji je právě těmito razítky.


- Razítkovací polštářek (Memento Tuxedo black a StazOn Jet black)
- Lepidlo - v roleru (mě nejvíce vyhovuje to z DM drogerie) a 3D samolepící čtverečky

Ostatní bez čeho se neobejdu a můžete to najít skoro na každé stránce, kterou udělám. V postatě to považuji za takový základ, který musím mít:

- Samolepící abecedy a čísla - všech možných velikostí, barev a typů - nemám jich nikdy dost


- Journlingové samolepící i nelepící etikety, štítky, cedulky a kartičky - můžete je mít již potištěné, různě ozdobené anebo si je můžete přizpůsobit k obrazu svému pomocí washi, brads, sprejů, razítek atd.


- Ploché ozdoby (die cuts - papírové výřezy) - lze s nimi ozdobit volná místa journalingových kartiček a fotografií za pomoci lepidla, 3D samolepících čtverečků, sešívačky nebo klidně přišít za pomoci šicího stroje

- Vystouplé ozdoby (kartonové výseky, badges-odznaky, brads-svorky atd.)


- Velumové doplňky - líbí se mi, jak dokáží doplnit a nezakrýt


- Wood veneer - dřevěné tvary ale i kartičky na které tisknu razítky, píšu i lepím


- Washi pásky - různých typů a šířek na ozdobení, přichycení nebo třeba i polepení celé kartičky
- Papíry 6'x6' - používám je jen čas od času, zvláště pak, když nemám dostatek 4'x6' fotek nebo katiček

Mnohé z výše uvedeného můžete nebo budete moci zakoupit v našem e-shopu www.scrapylife.cz. O všech novinkách, které jsou již objednány Vás budu včas informovat.

Poslední součástí mého project life je:
- vše co mě nebo někoho z mé rodiny zaujme. Můj syn mě zásobuje až až; od obalů od lízátek, letáků, obrázků co namaloval až klidně po dřívka ze zmrzliny, atd. - vždy říká "maminko tohle si musíš schovat do scrapbooku". Bohužel si i velmi často pamatuje, co mi dává a pak se mě ptá, kam jsem to jen v tom albu dala :-)

Jak se rozhodnout co schovávat a co ne? Já schovávám vše, vždy si to založím do daného týdne a při zpracování se teprve rozhodnu, co zůstane a co bez milosti vyhodím nebo "možná" použiji někdy jindy.

Asi bych přišla i na více věcí, ale toto je mé jádro ke tvoření.

S přáním pěkného prodlouženého víkendu,

    Charlotta


Žádné komentáře:

Okomentovat